ТАҚЫРЫБЫ: |
Қызылорда облысының білім басқармасының Қызылорда қаласы бойынша білім бөлімінің «Сыр шуағы» бөбекжай бақшасы» коммуналдық мемлекеттік қазыналық кәсіпорынның 2021-2025 жылдарға арналған стратегиялық жоспары |
НЕГІЗІ |
Қазақстан Республикасында білім беруді және ғылымды дамытудың 2020 -2025 жылдарға арналған мемлекеттік бағдарламасы |
МИССИЯСЫ |
Білім берудің тиімді инновациялық технологияларды оқу үрдісіне енгізу және педагогтардың кәсіби өсуін қамтамасыз ету арқылы тәрбиеленушілерімізді заманауи талапқа сай бәсекеге қабілетті,шығармашыл, білімді тұлғаны қалыптастыру және дамыту |
МАҚСАТЫ |
Мектепке дейінгі тәрбиелеу мен оқытуда дені сау, дербес, білімге құштар, сын тұрғысынан ойлайтын балаларды қалыптастыру. |
ИНДИКАТОР |
1-6 жас аралығындағы балаларды мектепке дейінгі тәрбиемен және оқытумен қамту. |
МІНДЕТІ |
1.Мектепке дейінгі тәрбиелеу мен оқытуды дамытудың жаңа модельін қамтамасыз ету. ( Іске асыру ) 2.Бес білім беру саласы бойынша мектепке дейінгі ұйымдардағы тұлғаның білім , білік дағдыларын индикатор көрсеткіші арқылы мониторинг жүргізу. 3. Педагог кәсібінің мәртебесін көтеру және педагогикалық білім беруді жаңғырту. 4.Білім алушының зияткерлік, рухани-адамгершілік және физикалық дамуын қамтамасыз ету. 5. Тәрбиеленушілердің өмір қауіпсіздігін қамтамасыз ету . 6. Жаңа үлгідегі заттық – дамыту ортасын құруды қаматамасыз ету. 7. Инклюзивтік білім беруге жағдай жасау. 8. Балабақшаішілік Қамқоршылық кеңес жұмысын жандандыру. 9.Ата-аналарды мектепке дейінгі ұйым қызметіне белсенді қатысуға, балалардың рухани - адамгершілік және физикалық дамуына ықпал ету. 10.Білім беруді басқару және қаржыландыру жүйесінің ашықтығы мен тиімділігін арттыру |
Мақсат: Мектепке дейінгі тәрбиелеу мен оқытуда дені сау, дербес, білімге құштар, сын тұрғысынан ойлайтын балаларды қалыптастыру.
1-міндет. Мектепке дейінгі тәрбиелеу мен оқытуды дамытудың жаңа моделін қамтамасыз ету.
Баланы толыққанды дамыту және қажеттіліктері : |
Баланы құнарлы тамақтандыру, физикалық,психологиялық,әлеуметтік, эмоцияналдық денсаулығы мен қауіпсіздігін нығайту,қимыл белсенділігіне жағдай жасау. Ойынға,таңдауға, қарым-қатынас жасауға, зерттеуге, жаңа нәрсе жасауға қызығушылығы мен қажеттілігін дамыту. |
Дамытушы орта: |
Баланы өз бетінше таңдау жасауына жәнеде физикалық, әлеуметтік коммуникативтік,танымдық іс-әрекетерін дамытатын трансформацияланатын ойындармен тақырыптық заттық дамытушы ортаны толықтыру. |
Баланы ерте дамыту |
Заманауи теорияларды ұлттық ерекшеліктермен ұштастыра отырып, баланы ерте дамыту процесінің тұтастығын қамтамасыз ету . |
Инклюзивті білім беру кеңістігі: |
Әрбір баланың өз жасына сай мүмкіндіктері мен қабілеттерінің барынша ашылуына толық жағдай жасау. |
Вариативтік оқу бағдарламаларын әзірлеу |
Ғылыми негізде балалардың жас ерекшеліктеріне сай қызығушылықтарын дамытатын вариативтік оқу бағдарламаларын әзірлеуге шығармашылық топтар құру. |
Ата-аналармен жұмыс |
Ата-аналармен үнемі қарым-қатынаста болу, олардың педагогикалық мәдениетін арттыру, ұйымның қызметіне тарту |
2-міндет. Бес білім беру саласы бойынша мектепке дейінгі ұйымдардағы тұлғаның білім , білік дағдыларын индикатор көрсеткіші арқылы мониторинг жүргізу.
№ |
Көрсеткіштер |
Өлшем бірлік |
2021 жылғы есеп бойынша |
Жоспарлық кезең |
||||||||||||||||||||
2021 жыл |
2022 жыл |
2023 жыл |
2024 жыл |
2025 жыл |
2025 жыл |
|||||||||||||||||||
1 |
«Денсаулық» білім беру саласы бойынша: Денешынықтыру, қауіпсіз мінез құлық негіздері. |
Балл |
58 |
65 |
73 |
85 |
90 |
97 |
100 |
|||||||||||||||
2 |
«Қатынас» білім беру саласы бойынша: көркем әдебиет, сауат ашу, сөйлемді дамыту, орыс тілі. |
Балл |
58 |
60 |
63 |
74 |
83 |
94 |
100 |
|||||||||||||||
3 |
«Таным» білім беру саласы бойынша: сенсорика, математика негіздері, құрастыру, жаратылыстану. |
Балл |
57 |
62 |
68 |
75 |
86 |
94 |
100 |
|||||||||||||||
4 |
«Шығармашылық» білім беру саласы бойынша:сурет салу, жапсыру, мүсіндеу. музыка |
Балл |
50 |
57 |
65 |
79 |
82 |
96 |
100 |
|||||||||||||||
5 |
«Әлеумет» білім беру саласы : өзін-өзі тану, қоршаған ортамен танысу. |
Балл |
60 |
63 |
67 |
75 |
83 |
97 |
100 |
|||||||||||||||
3-міндет. Педагог кәсібінің мәртебесін көтеру және педагогикалық білім беруді жаңғырту.
|
||||||||||||||||||||||||
№ |
Көрсеткіштер |
Өлшем бірлік |
2021 жылғы есеп бойынша |
Жоспарлық кезең |
||||||||||||||||||||
2022 жыл |
2023 жыл |
2024 жыл |
2025 жыл |
|||||||||||||||||||||
1 |
Жаңартылған білім беру мазмұны бойынша біліктілігін арттыру курсынан өткен педагог кадрлардың үлесі |
% |
55,5% |
60% |
76% |
92% |
100 |
|||||||||||||||||
2 |
Жаңа форматтағы аттестаттаудан өткен педагог кадрлардың үлесі |
% |
30,5% |
20% |
25% |
40% |
40% |
|||||||||||||||||
3 |
Магистр дәрежесіндегі педагог кадрлардың үлесі |
Саны |
0 |
0 |
1 |
2 |
3 |
|||||||||||||||||
4 |
Кәсіби байқаулар жеңімпаздарының үлесі |
Саны |
5 |
7 |
9 |
12 |
15 |
|||||||||||||||||
5 |
Авторлық шығармашылықпен айналысатын мұғалімдер үлесі (авторлық бағдарлама, оқу- әдістемелік құралдар, оқулық т.б.) |
Саны |
5 |
2 |
5 |
7 |
3 |
|||||||||||||||||
6 |
Вариативтік оқу бағдарламаларын әзірлеу |
Саны |
6 |
2 |
3 |
4 |
4 |
|||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||
4-міндет. Тәрбие мен оқыту үдерісін заманауи білім беру ресурстарымен қамтамасыз ету |
||||||||||||||||||||||||
Көрсетекіштер |
Өлшем бірлік |
Жоспарлық кезең |
||||||||||||||||||||||
2021 жыл |
2022 жыл |
2023 жыл |
2024 жыл |
2025 жыл |
||||||||||||||||||||
1 |
Тәрбиеленушілерді пәндік және электронды оқулық дәптерлермен, оқу-әдістемелік кешендермен қамтамасыз ету |
% |
60% |
70% |
80% |
90% |
100% |
|||||||||||||||||
2 |
IT - кабинеттерін ашу |
Саны |
1 |
1 |
2 |
1 |
1 |
|||||||||||||||||
3 |
"Робототехника", "Интеллектум" ойындары кабинетін ашу және кабинет санын арттыру |
Саны |
1 |
1 |
1 |
1 |
2 |
|||||||||||||||||
5 |
STEAM зертханасын ашу |
Саны |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
|||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||
5-міндет. Тәрбиеленушілердің өмір қауіпсіздігін қамтамасыз ету . |
||||||||||||||||||||||||
№ |
Көрсетекіштер |
Өлшем бірлік |
Жоспарлық кезең |
|||||||||||||||||||||
2021 жыл |
2022 жыл |
2023 жыл |
2024 жыл |
2025 жыл |
||||||||||||||||||||
1 |
Бейнебақылау камераларымен жарақтандыру. |
саны |
41 |
41 |
43 |
45 |
45 |
|||||||||||||||||
2 |
Өртке қарсы күзет (сигнализация) жабдықтарын жаңалау. |
% |
60% |
70% |
80% |
90% |
100% |
|||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||
6-міндет. Жаңа үлгідегі заттық – дамыту ортасын құруды қамтамасыз ету.
|
||||||||||||||||||||||||
№ |
Көрсеткіштер |
Өлшем бірлік |
Жоспарлық кезең |
|||||||||||||||||||||
2021 жыл |
2022 жыл |
2023 жыл |
2024 жыл |
2025 жыл |
||||||||||||||||||||
1 |
Ерте жастағы (1-3 жас) аралығындағы жаңа топтарды жабдықтау. |
2 топ |
2 |
0 |
0 |
0 |
3 |
|||||||||||||||||
2 |
Балалардың жас ерекшеліктеріне сәйкес дамытушы ойыншықтармен қамтамасыз ету. |
% |
45% |
60% |
70% |
80% |
90% |
|||||||||||||||||
3 |
Оқулық дәптерлері мен педагогтарға арналған әдістемелік ұсынымдар. |
% |
48% |
65% |
70% |
80% |
100% |
|||||||||||||||||
4 |
Интербелсенді тақталармен,лэд панель, теледидар, планшет, білімбук , аудио, видео таспалармен ертегілер жинағымен қамтамасыз ету. |
Комп саны |
13 |
25 |
28 |
35 |
45 |
|||||||||||||||||
5 |
Педагог-психолог, логопед- дефектолог, спорт зал, ән-әуез залдарын жаңа форматта жабдықтау. |
Комп саны |
3 |
1 |
1 |
2 |
2 |
|||||||||||||||||
|
|
|||||||||||||||||||||||
|
7- міндет. Инклюзивтік білім беруге жағдай жасау
|
|||||||||||||||||||||||
№ |
Көрсеткіштер |
өлшем бірлік |
Жоспарлық кезең |
|||||||||||||||||||||
2021 жыл |
2022 жыл |
2023 жыл |
2024 жыл |
2025 жыл |
||||||||||||||||||||
1 |
Барлық педагогтарды инклюзивтік білім беру курсынан өткізу. |
Саны |
5 |
3 |
3 |
2 |
2 |
|||||||||||||||||
2 |
Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды түзету кабинеттерін жабдықтау. |
Саны |
4 |
2 |
2 |
2 |
2 |
|||||||||||||||||
3 |
Кедергісіз орта құру. |
% |
30% |
40% |
60% |
70% |
100% |
|||||||||||||||||
4 |
Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалардың диагнозына сәйкес мамандармен толықтыру. |
% |
50% |
60% |
70% |
80% |
100% |
|||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||
8-міндет. Балабақшаішілік Қамқоршылық кеңес жұмысын жандандыру |
||||||||||||||||||||||||
Көрсеткіштер |
Өлшем бірлік |
Жоспарлық кезең |
||||||||||||||||||||||
2021 жыл |
2022 жыл |
2023 жыл |
2024 жыл |
2025 жыл |
||||||||||||||||||||
1 |
Қамқоршылық кеңес отырыстары |
Саны |
4 |
4 |
4 |
4 |
4 |
|||||||||||||||||
2 |
Қамқоршылық кеңес мүшелерінің оқу-тәрбие үдерісін бақылауы
|
Саны |
4 |
4 |
4 |
4 |
4 |
|||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||
9-міндет. Ата-аналарды мектепке дейінгі ұйым қызметіне белсенді қатысуына ықпал ету |
||||||||||||||||||||||||
ІС-ШАРАЛАР |
||||||||||||||||||||||||
1 |
Мектепке дейінгі тәрбие және оқытумен қамтылған және қамтылмаған балаларды дамыту мәселелерінде ата-аналардың біліктілігін арттыру. |
-МДҰ жылдық жоспары бойынша құрылған ата-анамен жұмыс жоспары бойынша жұмыстар жүргізу. - Ата-аналармен жұмыста ақпараттық-коммуникациялық технологиялар (АКТ) ,балабақша сайтын кеңінен қолдану. - Онлайн оқыту және мобильді қосымшалар әзірлеу
|
||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||
2 |
Балаларды дамыту мен тәрбиелеу үшін отбасы мен мектепке дейінгі ұйымның күш- жігерін біріктіру |
«Отбасым-бақыт мекенім» (ұлттық ойындар фестивалі) тақырыбында сайыс ұйымдастыру, Отбасы күніне -Әлеуметтік ақциялар : «Мектепке жол» – ата-аналар үшін оңтайлы жүйе.Кітаптар акциясын ұйымдастыру, Отбасылық шығармашылық шеберханалар ұйымдастыру. - Ата –анамен жұмыс жоспары бойынша барлық топтардың жұмыстары (ашық есік, тренинг, мерекелік іс-шаралар,спорттық шаралар, дөңгелек үстел, топтық жиналыс,кеңес,акциялар ұйымдастырып, байқаулар өткізу. |
||||||||||||||||||||||
3 |
Балаларды тәрбиелеу мен оқыту үшін жауапкершілікті іске асыруда ата-аналардың педагогикалық мәдениетін арттыру. |
1.«Мейірімділікпен тәрбиелейік» - дөңгелек үстел. Ата-ананың қаншалықты бала тәрбиесіне көңіл бөлетіндігін анықтау мақсатында өткізілетін пікір-талас. (2021 жыл) 2. Қазақстан Республикасының Тәуелсіздігіне 30 жыл (2021жыл) 3. Қазақстан Республикасының Конституциясына 30 жыл (2020 жыл) 4. «Тал ек, гүл ек- туған жерді түлет» тақырыбында тал егу акциясы
|
||||||||||||||||||||||
4 |
«Рухани жаңғыру» бағдарламасын іске асыру |
1.« Ұлттық құндылықтар-рухани тәрбиенің түп қазығы» отбасылық сайыс 2. «Мен өз Отанымның патриотымын» викторина - сабақ 3. «Ұлттық ойын – ата-баба мұрасы» ұлттық ойындар сайысы, балаларды ұлттық ойын арқылы адамгершілікке тәрбиелеу 4. Мәңгілік ел болашығы – білімді ұрпақ, сапалы жастар өлке тарихы орталық кітапханаға саяхат
|
||||||||||||||||||||||
10-міндет. Білім беруді басқару және қаржыландыру жүйесінің ашықтығы мен тиімділігін арттыру |
||||||||||||||||||||||||
1 |
Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудағы жан басына шаққандағы қаржыландыру суммасын ұлғайту |
2021 |
2022 |
2023 |
2024 |
2025 |
||||||||||||||||||
43169
|
54 440 |
62 753 |
70 412 |
86338 |
||||||||||||||||||||
2 |
Материалдық техникалық жарақтандыруға (заттық дамытушы орта) қаржы бөліну
|
3 000 000 |
5 000 000 |
7 000 000 |
8 000 000 |
10 000 000 |
||||||||||||||||||
3 |
Мектепке дейінгі ұйым қызметкерлерінің кәсіби өсуіне және қайта даярлаудан өтуіне қаржы қарастырылса |
100 000 |
300 000 |
400 000 |
450 000 |
450 000 |